Vásárlási feltételek

 

Megrendelés:

Programjainkat kizárólag írásban lehet megrendelni. Ez történhet a honlapunkon található on-line megrendelőlap kitöltésével, vagy a honlapunkról letölthető megrendelőlapok kitöltés utáni postán, e-mailben vagy faxon történő eljuttatásával. A megrendelés során kötelező megadni a számlázási és szállítási címet (ha nem egyezik meg a számlázási címmel), telefonszámot, és a megrendelni kívánt programokat, valamint számlázó program megrendelése esetén az adószámot.

 

Visszaigazolás:

Online megrendelését szerverünk azonnal visszaigazolja egy automatikus válaszlevélben az Ön által megadott email címre. Amennyiben módosítani kíván a megrendelésen, erre a levélre válaszolva teheti meg.

 

Szállítási határidő:

A kiválasztott szoftvereket legkésőbb a következő munkanapon feladjuk (amennyiben a megrendelése munkanapon 14 óráig beérkezik, általában még azon a napon), amennyiben más időpontot nem jelölt meg. A választott fizetési módtól függően a csomagot a GLS futárszolgálat ill. a Magyar Posta fogja kézbesíteni.

Utánvételes fizetési mód esetén minden esetben a GLS futárszolgálat viszi a csomagot, aki garantálja, hogy a következő munkanapon 8-17 óráig megpróbálja kézbesíteni. A futártól az ellenérték kifizetéséről elismervényt kap, a számlát a csomagban találja.

Átutalásos fizetési mód esetén díjbekérőt állítunk ki amit egy 14 napos időkorlátos kulccsal együtt e-mailben ( kérésre postai úton is) elküldünk. A csomagot azt követően adjuk fel, hogy a díjbekérő szerinti összegről megkapjuk a bankszámlakivonatot. A csomagot a Magyar Posta kézbesíti ajánlott küldeményként, a Magyar Posta Rt. Üzletszabályzatában meghatározott feltételek és kézbesítési határidők szerint.

 

Szállítási költség:

A szállítási költségeket az RLB-60 Bt vállalja, Önnek csak a program vételárát kell kiegyenlíteni. Részletfizetés esetén kezelési költséget számítunk fel.

 

Számlázás:

A pontos számlázás érdekében az Online megrendelőlapon szereplő számlázási adatokat rövidítések nélkül töltse ki. Amennyiben kevés karakter található a számlázási adatok mezőben, használja a megjegyzés rovatot. A megrendelőlapon az alapértelmezett beállítás szerint elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, melyet megküldünk e-mailben, valamint a honlapunkról bármikor letölthető. Amennyiben nem szeretne elektronikus számlát befogadni, jelölheti a megrendelőlapon. Felhívjuk figyelmét, hogy ha nem jelölte a megrendeléskor, hogy nem szeretne elektronikus számlát, később nem lesz lehetősége papír alapú számlára cserélni. Amennyiben papíralapú számlát választott, a küldeményhez mellékelve fogja megkapni. Felhívjuk figyelmét, a jövőben a programfrissítésekről is csak a jogos felhasználó nevére áll módunkban a számlát kiállítani, aki ez esetben a vásárláskor/megrendeléskor számlázási névként megjelölt cég vagy egyéni felhasználó.

 

Postázás:

Az Online megrendelőlapon a postázási név és cím mezőkben azt a címet kérjük feltüntetni, ahová a postai küldemények kézbesítését kéri. Amennyiben a fizetés módjánál az "Utánvétes" fizetési módot választja, vagy "Átutalásos" fizetést választ, de kért nyomtatott leírást és/vagy telepítő CD-t, a GLS futárszolgálat szállítja házhoz a küldeményt 8.00-17.00 óra között. Ha ebben az időpontban nem tartózkodik senki a postázási címként megadott helyen, a megjegyzés mezőben adja meg azt a nevet és címet ahol napközben a megadott időpontban elérhető. Ebben az esetben a GLS futárszolgálat erre a címre szállítja a csomagot.

 

Részletfizetés:

A programokat részletre is meg lehet vásárolni. Részletre történő rendelés esetén Ön a megrendelés elküldésével kötelezettséget vállal arra, hogy a program(ok) teljes vételárát (összes részletét) kifizeti. Részletfizetésnél az Online megrendelőlapon önnek kell megadni hány egyenlő részletben szeretné a programok vételárát kiegyenlíteni (maximum 6 hónap). Részletfizetés esetén részletenként 1000 Ft + 27% ÁFA kezelési költséget számolunk fel. A részleteket egymást követő hónapokban kell kiegyenlíteni. A következő részletet minden hónapban azon a héten szállítja a GLS, amelyikre a megrendelés napja esik. A részletek feladása minden esetben a hét első munkanapján történik, kézbesítése a hét második munkanapján várható. Részletfizetéskor időkorlátos, két hónapig érvényes kulcslemezeket küldünk, minden hónapban, így Ön mindig csak a megvásárolt időszakban tudja használni a programot. A végleges kulcslemezt az utolsó részlettel együtt küldjük el. A részletfizetés feltétele, hogy minden hónapban az elküldött részletet átveszik és kiegyenlítik. Amennyiben ez két alkalommal meghiúsul, nem áll módunkban továbbra a részletfizetést lehetőségét biztosítani, így a program(ok) hátralévő vételárát egy összegben, átutalással kell kiegyenlíteni, majd ezt követően postai ajánlott küldeményként juttatjuk el Önhöz a végleges kulcslemezt. Amennyiben ez nem történik meg a kulcslemezen található időpontig (2 hónapon belül), a program használati joga lejár, a programot tovább legálisan nem használhatja, ügyfélszolgálatunkat és a frissítéseket nem veheti igénybe. Ebben az esetben a befizetett részleteket bérleti díjnak tekintjük, azt semmiképpen nem fizetjük vissza. Ha később mégis úgy dönt, hogy szeretné használni a programjainkat, újra meg kell rendelnie a programot. Amennyiben önhibáján kívül nem áll módjában a részleteket átvenni, és ezt időben jelzi, ügyfélszolgálatunk segítségére lesz a megfelelő megoldás megtalálásában.

 

Átutalás:

Átutalásos fizetési mód választása esetén nem küldjük el azonnal a teljes csomagot, és átutalásos számlát sem állítunk ki, mindössze díjbekérő kerül kiállításra és egy 14 napig érvényes kulcs, mellyel a honlapunkról letölthető telepítő (DEMO) programot lehet regisztrálni. A kulcsot és a díjbekérőt a megrendeléskor megadott e-mail címre küldjük el, de kérésre természetesen megküldjük postán is. A díjbekérő kiegyenlítését követően állítjuk ki a számlát a programokról, és ekkor kerül postázásra a számla és a programcsomag. A csomagban kérésre díjmentesen küldünk telepítő CD-t és programleírást, azonban felhívjuk a figyelmet, hogy azok a frissítések miatt sűrűn változnak, és az aktualizált leírások és telepítők mindig letölthetők a honlapunkról, illetve a postai levélküldemények szabályainak változása miatt 2017-től a programleírást és telepítő CD-t tartalmazó küldeményeket minden esetben csomagként küldjük a GLS futárszolgálattal.

 

Jogos felhasználó módosítása:

 

A névátíráshoz minden esetben érvényes szoftverkövetéssel kell rendelkezni!

A program használatára kizárólag a megrendelő jogosult. Amennyiben hitelt érdemlően bizonyítani tudja, hogy az eredeti jogos felhasználó neve megváltozott, átalakult, jogutóddal megszűnt, abból kiváltak vagy más cégbe olvadtak, illetve hivatalos névváltozás történt, a jogos felhasználót térítésmentesen átírjuk. A névátíráshoz e-mailhez csatoltan kérjük elküldeni a változást igazoló cégbírósági végzés másolatát! Kiválás esetén csak egy felhasználó maradhat, ha a kivált cég kívánja használni a programot, az eredeti cég ezt követően nem lesz jogosult a használatra!

Fentiektől eltérő esetben nincs lehetőség a jogos felhasználó módosítására, minden vállalkozásnak meg kell vásárolni a használni kívánt programokat. Viszont amennyiben azonos tulajdonosi körbe tartozó vállalkozások közül több vállalkozásban szeretnék használni a programo(ka)t, a saját fejlesztésű szoftverjeink árából árengedményt biztosítunk (amennyiben megrendeléskor jelzi, hogy azonos tulajdonosi körbe tartozó vállalkozás már rendelkezik érvényes licensszel). Az árengedmény igénybevételéhez munkatársaink kérhetik az azonos tulajdonosi kör igazolását (pl. a két vállalkozás cégbírósági végzését). Amennyiben a tevékenységet egy másik vállalkozásban szeretnék folytatni, az eljárás ugyanez, az új vállalkozás egyéves frissítése a megrendelés dátumával indul, és a régi vállalkozás az eredeti lejárati dátumig jogosult a frissítésekre.

 

Eltérő átírási szabályok számlázó program esetében
A számlázó program eredetét a számlakibocsátónak névre szóló igazolással és számlával kell tudnia igazolni, aminek megerősítését a NAV tőlünk is kérheti (és sok esetben kéri is). Fentiek miatt névátírás csak hivatalos okirattal igazolt névváltozás, átalakulás, vagy jogutóddal történő megszűnés esetén lehetséges. Ebben az esetben a név módosítása díjmentes. Kiválás esetén a program használati joga az eredeti vállalkozás birtokában marad, a kivált, új adószámot kapott cégnek új számlázó programot kell vásárolnia.

 

Fentiektől eltérő esetekben nem áll módunkban a jogos felhasználót módosítani, új felhasználóként meg kell rendelni a programot. Felmerülő kérdéseivel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat.

 

Sérült áru:

A rendelt programokat kifogástalan állapotban adjuk postára. A postai küldemény átvételekor győződjön meg annak sértetlenségéről, a szállítás során megsérült csomag esetén vetessen fel a postai/GLS dolgozóval jegyzőkönyvet, és/vagy tagadja meg az átvételt. Amint tudomásunkra jut a kézbesítéssel kapcsolatos probléma, ismételten feladjuk a csomagot.

 

A csomag tartalma:

A csomagban található telepítő CD-n minden esetben a DEMO programok találhatóak, melyet a megküldött regisztrációs adatokkal lehet élesíteni. Ezen kívül a csomag tartalmazza a számlát, valamint egy részletes felhasználói leírást képernyőtervekkel, mintalistákkal és táblázatokkal kinyomtatva, bekötve. A későbbiekben az aktuális leírásokat a honlapunkról tudja letölteni.

 

A programhoz kapcsolódó szolgáltatások:

A program vételára a vásárlástól számítva egy éven át tartalmazza az elkészült szoftverfrissítések rendelkezésre bocsátását függetlenül attól, hogy a frissítés törvényváltozások miatt változott, vagy funkcióiban bővült, valamint ezen idő alatt a telefonos ill. internetes ügyfélszolgálatunk igénybevételét munkaidőben (pontos elérhetőségeket és nyitva tartást az Elérhetőségek menüpontban találja).

A programfrissítéseket a honlapunkról tudja letölteni, melynek feltétele, hogy a megrendelést követően honlapunkon kitöltse a regisztrációt (itt adhatja meg, milyen felhasználónevet és jelszót kíván használni). A regisztrációt elvégezve ügyfeleink a frissítéseken kívül hozzáférhetnek a honlapunkon található Szakmai fórumhoz, és a Letöltésekhez (ügyfeleink által összegyűjtött hasznos dokumentumok).Figyelem! A regisztrációt csak a vételár megfizetése (beérkezése) után áll módunkban jóváhagyni!

A fenti szolgáltatások az egy év elteltével a programok mindenkori árlista szerinti teljes árának 20%-áért meghosszabbíthatóak újabb egy évre, melyről a lejárat hónapjában csekket küldünk (a frissítési díjak pontos összegei megtalálhatóak az árlistánkban). A frissítési díj fizetési határideje 3 hét, amennyiben ezen idő alatt nem kerül kiegyenlítésre, úgy tekintjük, hogy a jövőben nem kívánják igénybe venni szolgáltatásainkat. A programok ebben az esetben továbbra is működőképesek maradnak, de frissítés hiányában hatályosságukat veszthetik. Amennyiben a későbbiekben mégis szükségük lenne a programokra, csak ismételt megvásárlással juthatnak hozzá. Mivel a rendelés dátumának ismeretében tudható, mikor kell érkeznie a csekknek, valamint a frissítés lejáratának időpontja a honlapunkon is ellenőrizhető (a regisztráció kitöltése esetén), az önhibánkon kívül meg nem érkezett csekkekért felelősséget nem tudunk vállalni.

 

Rendelés lemondása:

A program kézhez vételétől számítva 8 napon belül visszaküldheti a hiánytalan csomagot (a számlát is beleértve, ha még nem került kiegyenlítésre). Amennyiben a szállítást utánvéttel kérte, a megadott számlaszámra visszautaljuk a vételárat. Felhívjuk figyelmét, hogy a számlázó programokról szigorú nyilvántartást kell vezetnünk, és az APEH kérésére adatot szolgáltatnunk! Amennyiben számlázó program vásárlásától állnak el, fenti esetben nem áll módunkban megerősíteni a program jogszerű használatát, így a programmal esetlegesen kiállított számlák adóügyi bizonylatként nem állják meg a helyüket. Ezt azért tartjuk fontosnak megemlíteni, mert a vételár kiegyenlítése előtt is van lehetőség a program használatba vételére, így számla készítésére is.

 

További információk a programokkal kapcsolatban:

Cégünk termékeivel alapvetően kisvállalkozások, valamint ezek könyvelésére szakosodott könyvelőirodák igényeit próbálja kielégíteni. Természetesen a programok lehetővé teszik a teljes körű ügyvitel elvégzését, csak az egyes funkciók és a program felépítése a kisvállalkozások igényeihez lettek igazítva. Hogy mit is jelent ez a gyakorlatban? Először is a programok (nem számítva a 2008-ban bevezetett hálózatos számlázó programot) egyelőre csak korlátozásokkal működnek hálózatban: a kettős program kivételével a programokba egyszerre csak egy gépről lehet belépni, a kettős esetében elindítható a program több gépről is, de itt egyazon könyvelésbe nem léphetnek be többen. Ezt némiképp ellensúlyozza, hogy a felhasználói szerződés szerint ügyfeleink felár nélkül az összes tulajdonukban lévő számítógépre telepíthetik. A kisvállalkozások igényeinek megfelelően a könyvelőprogramokban megtalálható bérmodul egyelőre kizárólag havibéres számfejtést tesz lehetővé, viszont az ezzel kapcsolatos feladatokat szinte teljes körűen elvégzi. Ezért viszont nem kell külön fizetni a bérprogramért, azt a könyvelőprogramok tartozékaként szállítjuk, a Tárgyieszköz nyilvántartással együtt.
A programok megvásárlás előtt kipróbálhatóak (a DEMO programok honlapunkról letölthetőek), valamint megrendelés előtt ügyfélszolgálatunk minden felmerülő kérdésre felvilágosítást ad. A fenti tájékoztatás, a kipróbálhatóság és a megrendelést megelőzően igénybe vehető ingyenes konzultáció miatt nem áll módunkban a kifizetett vételárat a fent említett 8 nap elteltével visszafizetni.

 

Kiegészítés Könyvelői Praktikum illetve RLB Könyvelőprogramok + Könyvelői Praktikum akciós programcsomag megrendeléséhez:

 

Az RLB-60 Bt. a Könyvelői Praktikum értékesítésében csak közvetítői szerepet tölt be.

Ügyfeleinknek a Könyvelői Praktikum programcsomagot megrendelés esetén közvetlenül a forgalmazó Egzatik Kft. juttatja el a megadott címre utánvétes küldeményként, a saját szállítási feltételeinek megfelelően. Ennek érdekében a megrendelőlapon megadott, a számlázáshoz és postázáshoz szükséges adatokat cégünk átadja az Egzatik Kft-nek.

Közös, kedvezményes programcsomag megrendelése esetén a vételár kiegyenlítése két módon történhet:

 

- Előre, díjbekérő alapján történő átutalással: Amint beérkezik a pénz, cégünk postán feladja a könyvelői csomagot a teljes programcsomagról kiállított számlával, ezzel egyidőben az Egzatik Kft. is feladja a rendelt csomag általa forgalmazott részét.
- Utánvéttel: cégünk feladja a könyvelői programokat tartalmazó csomagot utánvéttel a GLS futárszolgálattal. Ebben a küldeményben lesz a számla a teljes megrendelt programcsomagról (99 000,- Ft + ÁFA), de ebben a csomagban csak a könyvelői programok kerülnek. A pénz beérkezését követően (1-3 munkanap) adja fel az Egzatik Kft. az általa forgalmazott programokat.

Kedvezményes programcsomagok rendelése esetén nem áll módunkban részletfizetést biztosítani!

 

Árak:

Az árjegyzékben feltüntetett árak a 27% áfát nem tartalmazzák!